Buraya kadar güldük eğlendik ama bu 3. Trimester sillesini çarptı resmen. Bebek hareketlerini yukarda midemde hissetmeye başladım. Otursam oturamıyorum yatsam yatamıyorum. Midemde hep bi şişlik, karında bi gerginlik. Kutuplardan basık ekvatordan şişkince bir topaç gibi hissediyorum 😶 nolcak böyle 🧐