Kızlar bende yıllardır market çalışanıyım boş anıma denk geldi ve A101’den çikolata alırken tarihine bakmadan aldım neyse köye geliyorduk zaten geldim yemek yedim çikolatayı yedim tadında bi farklılık vardı tabi hepsini yedikten sonra bi baktım 1bucuk ay geçmiş son kullanma tarihini yA sizce bi sıkıntı olur mu bi kötü oldum kendimi suçlu hissettim gebelikte böyle dikkatsiz olduğum için