38+5 teyim Kızlar iki gündür yalancı sancılarım oluyordu belden ayağıma kadar inen ve adet sancısı vardı bugün sabah bi hareketlendi sonra 12 gibi karnımla masaya çarptım ondanmı bilmiyorum bebek hareketlerinde azalma oldu ve ağrılar kesildi ilk gebeliğim olunca sormak istedim hareket azalması bebeğin son haftalarından mı kaynaklı yoksa masaya çarpmadan mı sormak istedim size boşuna telaş etmek gibi olmasın diye
Doktora haber vereyim mi
Gerçek doğum belirtileri yalancı sancılardan kaç gün sonra oluyor? Bu arada bebeğin kafası hala yukarıda normal doğum istiyordum Cuma’ya kadar bekleyelım olmadı sezeryan denildi