aysee_aktass minigimankara6- birşey olmaz canım zaten hamileliğin sonundasın artık bebeğine kavuştun say Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🥰
aysee_aktass 28283636 boşver canım bebişlermize zararı olmasın da nere yerleşirse yerleşsin biz çok evhamlıyız ondan hep bunlar bence çoğu kişide var bu
Nesilhan minigimankara6- ben de aynı durumu yaşıyorum. Hiçbir ilaç reçete etmedi doktorum. Kendiliğinden çıkar yukarı dedi. Doktor değişikliği yaptım. Bakalım bir sonraki kontrolümde inşallah yukarı çıkmış olur.
minigimankara6- Nesilhan inşAllah çıkar kuzum sağlıkla kucağına al ben bebeğime kavuştum bugün çok şükür 🤲🏻💖
Nesilhan Dolunaybelinay sezaryen ya da vajinal doğum fark etmez artık sağlıkla gelsin tüm bebekler inşallah 🤍