Ozge Merhaba anneler, benim bazı siyah beyaz ultrason resimlerimin rengi açılmış. Normalde bir dosyada saklıyordum ama işe yaramamış. Renklilere bişey olmamış ama siyah beyazların da hatırası var neticede. Nasıl saklayabilirim???
Bebisiannesi Ozge bende saklamayı düşünüyorum ama çoğu beyazlaştı bile doğumdan sonra Fotoğrafçıda çıkartmayı düşünüyorum 🥰
Zuleyhadere25 Ozge bende saklıyorum ama benimkinde solma falan yok aynamın köşesine tutturmuşum 😀 albüm gibi bişey alıp içinr koycam inşallah solmazlar
2bebe1gebe Ozge büyük oğlum 3 yaşına girecek kasımda hala duruyor normal bi kutu içinde direk duruyor öyle hatta dün gece açıp bakmıştım hala ilk günki gibiler solma falan yoktu
hunilimom Ozge güneşte kalma vs olduysa ilerde soluyor küçük kızımın ki öyle oldu ilk resimleri buzdolabındaydi sonra çıkarttım dolapta sararmış ama büyük kjzim kutu içinde 3. Senesinde öylece duruyor
Ozge Bebisiannesi doktor dijital olarak vermedi bana hiç vermiş olsa takmazdım da. 😢 İnsan üzülüyor ya 😔
zamaneannesi80 Ozge ben anı defteri almıştım daha doğrusu çatlak için aldığım yağın yanında hediye verdiler oraya yapıştırıyorum hep😊 hoşuma giden güzel duran usg leri