Dün kontrolüm vardı özel ebe ile anlaştım çatı muayenemi o yaptı pek hareket yok diye biraz uyarıyorum dedi uzun sürdü normale göre kanaman olabilir sancın olabilir normal dedi. Gece 1 gibi sancım başladı nişan gibi geliyor sürekli kahve rengi sümüksü akıntı. Şu an dakika tutuyorum 5 dk 1. Doğum başlamış mıdır şaka gibi hiç inanasım gelmiyor 🥹