Boncukveannsi Kızlar sizin de aranız da benim gibi gebelik iğnesi kullanan var mı doktorum yazdı bana ama ben vurmaya çok korkuyorum😢 sizler nasıl cesaret ediyorsunuz
Tugcek33 Boncukveannsi gebelik iğnesi dediğin ne oluyor canım? Ben her gün oksapar vuruyorum kendime kan sulandırıcı çok acıyo ama mecburum🥺
Lylaars Boncukveannsi ama alışıyor insan evet 9 ay boyunca vuruluyor iğne bebekleri miz sağlıklı olsunlar da
Deletedmom2265 Boncukveannsi Bahsi geçen iğne kan sulandırıcı iğne ise ben gebe kalmadan başladım (tüp bebek) doğumdan sonra ki 10. Güne kadar kullanacakmışım şuan 35+5’im göbek kol bacak vuruyorum mecbur 🤷🏻♀️
2505 Boncukveannsi oğluma hamileliğimde sabah akşam en yüksek dozunu kullandım doğumdan sonrada 40 gün kullandım Şimdide kullanıyorum zamanla alışıyorsunuz bir şekilde ☺️
Boncukveannsi Tugcek33 sanırım benim de sizin kullandığınız iğne den benim ki de çok acıyor 😢 9.ay mi kullanicaksiniz
RojdaK Tugcek33 bende hergece o acıyı çekiyorum kasılmaktan ve strese girmekten gecenin gelmesini dahi istemiyorum artık
Tugcek33 Boncukveannsi acıyor gerçekten, doğuma kadar kullanacağım. RojdaK ben öğlen vuruyorum stres bende de oluyor saati gelince geriliyorum ama mecbur☹️
Deletedmom2265 Boncukveannsi Ya ben kuzu kızım için çiğ tavuk yerim iğne ne ki senelerce bekledim ben onu çiçeğim benim 💓💐
Deletedmom2265 Boncukveannsi 19 yaşımdan 33 yaşıma kadar bekledim, sebebi bilinmeyen infertilite tüp bebek ile 14 sene sonra gebe kaldım 🤲🥰