Kubrahsen Kızlar bişey sorucam şehir hastahanesi ne takipli hastası olmasak bile doğum için kabul ediyorlar mı cebeci tıp fakültesi kabul etmiyormuş o yüzden şehir hastahanesi mrk ediyorum kabul edip etmediklerini
Turkolog12 Kubrahsen bir kere de olsa muayeneye gitseniz iyi olur kaydınız olsun belki almayabilirler takip etmedikleri için 🤷
Babysharkdutdutdut Kubrahsen ediyorlar bir tanıdığım sancısı tutunca acilden giriş yapmış kabul etmişler doğuma
Kubrahsen Turkolog12 Babysharkdutdutdut Eslem9 Cvplarınız için teşekkür ederim kızlar ☺️ cebeci tıp kabul etmiyor etlik zübeyde hastanesinden doğru düzgün kimse memnun olmadığını söylüyor şehir hastahanesi nin kabul etmesine sevindim
OzgeSrc Ben ilk hamileligimde sadece dogum yapacagim gun gitmistm yapmişlardi yani sadece butun takipleriniz evraklariniz yaninizda olsn yeterli.Ama bu sefer son kontrollerimi orda yapacagim