Aslanpln Merhabalar geçen günde aynı konuda bilgi istemiştim yeşil akıntım oluyor tuvalete çıkınca doktoruma soruyorum bebeğe zararı yok diyor ne yapmalıyım?Önerisiyle bir tane şase kullandım onuda kullanmasanda olur bebeğe zararı yok diyor.Ne yapmalıyım?
M-eng95 Aslanpln canım genelde sarı yeşil akıntı enfeksiyon diyolar sabah aç karna bi aile hekimine git kan ver idrar tahlili ver enfeksiyon varsa o çıkar
Dmttthemum Doktora git canım bakma sen o doktorlara her türlü tedbiri al enfeksiyonun var senin büyük ihtimal o da hamilelikte iyi bir şey değil
Betullyillmazx Ben bu yüzden acile gittim canım iki gün önce meğerse idrar yolu enfeksiyonu varmış yeşil sümüksü biseydi bendeki de ilaç al mutlaka bebeğe de zararı var