Melisakrtl Caglatan Caglatan bende bugun girdim nst ye ama yukledigin fotografi ben acamiyorum yoksa bakar yorumlardim
zeytinkiz Caglatan sancı var ama düzensiz cıkmış benım ki dümdüzdü hiç yok. Senın yükselmeler var yine maşallah 🤭
Melisakrtl Caglatan bende 20 ile 35 arasi cikti sanci hafif var dediler cok yokmus acilmamda 1cm 35 haftaligim bende
Zuzununannesi01 Caglatan başlamış ama çok sık değil canım haftana göre normal senin 50 lerde çıkmış benim 34 haftalıkken 160 larda çıkıyordu