Progestanı bırakalı 2 gin oldu kendimi bi eksik hissediyorum okadar alışmışım ki ama bi yandanda rahatladım son günlerde çok fazla akıntı yapıyordu sürekli çamaşır değiştiriyordum. 2 gündür daha rahatım umarım sizinde bırakacağını günler sağlıkla selametle gelir. Doktorum biraz sezeryandan yana yani hastane evime uzak, ailem şehir dışında normal doğumda biraz sürprizli günü belli değil diye sana uyan sezeryan diyor ama benim gönlüm normalden yana herşey normal olarak ilerliyor. Bebeğim 30 haftadan beridoğum pozisyonunda zaten şuanda bile hissediylrum tekmeleri ağzımdan çıkcak neredeyse 😂 Ekstrem bir durum olmadığı sürece normal olması için elimdenngelen herşeyi yapıcam bir sonraki hafta benimde kontrolüm var kontrole gittiğimde de doğumu kolaylaştırmak için yapmam gereken şeyleri sorucam bakalım neler dicek 😇 yolu neredeyse yarılamışsın sağlıcakla kucağımıza aldığımız günleride göstersin Rabbim. 😇😍