umyahsen Busraarsubbb üstte kalsın diye yazıyorum. 14haftsdayım bnmde şuan kanamam var. İnşaallah hiçbir olmaz 🤲
esmaozdemir76 umyahsen kanamaniz varsa mutlaka doktora gidin normal bişey degil evde olacak iş değil hastanede en azından mudahele edilir
Busraarsubbb Taricat canım ben 1 ay önce bu durumu yaşadım dün evde test yaptım çift çizgi çıktı anlamadım
Busraarsubbb Merve201119 internete araştırdım yerleşme kanaması diye yaZıyordu test yaptım çift çizgi çıktı
Pijamaskeliler Busraarsubbb 5te yaşadım pihtili kanama hemde dedim düşük yapiom galiba 1 gece yatırdılar bisey çıkmadı durdu kese yerindeydi geçen haftada kalp atisi ekran dan izledim bu hafta dinleticek eski kan dediler gelenler daha olmadı şükür 7 deyim 🤲🏻
Mlkysf Busraarsubbb benim geldi hemde ne kanama bardaktan boşalır gibi ciğer gibi parçalar düştü kesin düşük yapıyorum diye gittim acile ama bebek iyiydi 1 gece yattım hastanede şimdi 27.haftaya geldik çok şükür daha da kanamam vs olmadı
Celiktss Busraarsubbb testle vs olacak iş değil.. düşük başlıyorsa proluton vs yaparlar en azından düşüğü durdurmak için. Burda vakit kaybetmeyin sakın! Tecrübe konuşuyo
Merve201119 Busraarsubbb testle anlasilmazki ama pıhti geldi diyorsunuz acile gitme şansınız yokmu umarım hersey yolundadır hakkınızda hayırlısı olsun
Celiktss Busraarsubbb ilk gebeliğimde böyleyken düşük yaptım7.haftada Bu seferki gebelikte gene 7.haftada yoğun pıhtılı kanama yaşadım. Hemen hastaneye yatıl iğneler serumlar tuvalete gitmek bişe yasaktı.. iki ay yata yata geçirdim.. şükür üç ayı doldurduk
Afra_123 Busraarsubbb benim oldu hatta tam bebek tipi vardı parçada acile gittim hemen doktor baktı alttan muayene ile kalp atışını duyduk şükür sorun çıkmadı .
Celiktss Afra_123 evet bende de bayağı büyük bi pıhtı geldi.. dedim gene düşük yaptım.. sonra kalp atışı duyunca şok olmuştum…