Sehliye cok gecmis olsun Bende ilk gebeligimde oyle olmustum o haftada soguk su ve sirke bir kovaya koyup ayaklarinizi dinlendirin birde ayaklarinizi uzanirken vesaire altina yastik koyup yukseltin 😅,ikinci gebeligim umarim o kadar sismem cunku ilkinde resmen ayaklarim kokorec gibiydi 😂😂