doktorum fıtık olabılır genel cerraha gıt demıstı gıttım fıtık degıl dedı tekrar doktoruma gıttım gaz olabılır onemlı bısey degıldır dedı ama canım sıkılıyor baska bır genel cerraha daha gıdıcem. benım gıbı bunu yasayan var mı elıme sag kasıgımda sertlık gelıyor ve bastırınca canm acıyor bazen kayboluyor