Menek16 size bişey sorucam Benim işim sözleşmeli 32.haftada sözleşmem devam ediyor ancak 2-3 hafta sonrası sözleşmem bitiyor işten ayrılmış oluyorum O süreçte yeni bi yerden sigortalı girişi yaptırmayı düşünüyorum Sizce o şekilde yararlanabilir miyim