NurdanDerya Çoookk çok normal..Başta ben de böyle çok üzülüyordum bir tek ben mi böyleyim gördüğüm her hamile kadın ne kadar enerjik diye. Ama inan 32.haftama giricem ve hala böyleyim..Takma kafana bunlar geçici süreçler ben artık takmayı bıraktım,hamilelik her insanda farklı duygular bırakıyor yalnız olmadigini bil. Evladın sağlıklıysa onunla motive et kendini ben öyle yapıyorum. İnşallah doğurduktan sonra biz de yeniden dogucaz 😂💚