Nefesim10 Bugün 3.tarama testi sonucumu aldım doktor dedi ki 7binde 1 düşük bir risk grubundasın nöral tüp defekti diye bisey varmış benden sıvı alınması için karar vermemi istedi bende istemiyorum diye imza atıp çıktım böyle birsey başına gelen varmi ?