Merhaba, aynı ilaçtan aldım 2 doz fitil. Gecirdi fakat nüksetme olasılığı fazla olduğu için dr kontrolunde travazol kullandım sadece. Artık gözümü o kadar korkutuyor kı bu durum tekrar etmemesı ıcın cok dıkkat edıyorum. Ilıskı sonrasında da alerjık reaksiyon olmaması ıcın 1 gun travazol kullanıyorum. Normalde sabah akşam degıstırır ıken en ufak akıntılarımda dahi çamasır yenılıyorum gunluk pedlerde sakıncalı onlar da mantara sebep oluyor. Ilac kullanımdan sonra 1 hafta sadece travazol kullanıp devam edın hala gecmezse dr baska tedavı yöntemı sunacaktırç. Hap takviyesi ıle fıtıl. Hamıleyız dıye hap vermek ıstemedı ama nuksederse tekrar fıtıl ve hap :) geçmiş olsun