@“Nermin3419” şubat ayında covid geçirmiştim bende 5 aylık hamileydim o zaman.. öğrenmeden önceki gün çok ağırdı kemiklerim ağrıyodu resmen başım çok kötüydü acile gittim serum verdim ama bilmiyodum dediğim gibi doktorda test yaptırın bi dedi bende akşam 10 da test verdim ertesi gün işe gittm çünkü kimse bana sonuç çıkana kadar gitme demedi. İş yerinde öğleden sonra öğrendim hemen eve yolladılar eşimde temaslıdır kapmış olabilir diye ikimizde eve gittik 1 hafta rapor verdiler sağlık bakanlığından ama ben o serumdan sonra gayet iyidim. Evde bol bol dinlendim ve ağır geçmedi. Başım ağrıdı bir kere parol ağrı kesici içtim geçti🥰❤️