gamzecevik1 Bebeğimi solunum desteği için yenidoğan yoğun bakıma aldılar, dualarınızı esirgemeyin lütfen 🙏💙
Aslihan2505 gamzecevik1 Rabbim sağlıkla evladınıza kavuşmayı kucağınıza almayı nasip etsin bende 37 haftalık doğum yapıcam iki gün sonra çok korkuyorum
NrcnGltkn gamzecevik1 Rabb’im kucagniza tez zamanda almayı nasip etsin özel değilse.neden erken doğum yaptnz sancilarla normal doğum mu mecburi sezeryan flnmi
gamzecevik1 NrcnGltkn skolyozum vardı o yüzden sezaryen olacaktı zaten. Ama 38+3 e gün vermişti. Geçen hafta tansiyon yüksekliğinden bir gece yatırdı. Bebek için ciğer geliştirici yaptı. Bir kaç gündür tansiyon yüksek seyredince riske atamam deyip acil sezaryen doğuma aldı.
gamzecevik1 Feride11_ evet geçen hafta tansiyonum yüksek çıkınca yatış verip ciğer geliştirici yapmıştı doktorumuz
Zeyneponur gamzecevik1 Allah yardımcınız olsun canım inşallah saglikla çıkarsınız hastaneden🤲 kac kilo dogdu bebeğin
gamzecevik1 Zeyneponur inşallah. Solunumunda sıkıntı olduğu için yaptırıyorlar. Boyu kilosu iyi zaten
2Bebek1Anne gamzecevik1 allahım evladını size bağışlasın inşallah 🤲🏻 Sizde hiç üzülmeyin asla hep pozitif düşünerek evladınıza destek olun hissedin birbirinizi 😇 güzel haberlerinizi bekliyorum ❤️ Çok geçmiş olsun