melekzehra 29 haftalık gebeyim 1 sene önce Doğum yaptım şimdi sezeryan yerim bi kaç gündür ağrıyor ve batıyor bu normal mi başına böyle bişey gelen oldu mu
iremss melekzehra benm 34. Haftada çok yorulunca olmuştu 1 kez başka olmadı doktor normal dedi 37 haftadaym bi daha hiç yaşamadım
2bebe1gebe melekzehra benimde pşepeşe oldu doktorum normal olduğunu ve doğuma kadar olabileceğini bunun in yapılacak bişey olmadığını söyledi
Yagmurak5 melekzehra 39. Haftadayim yarın doğum olucak yaklaşık 37. haftadan beri iş yapınca yorulunca v.s ağrıyor benimde