Kizlar selammm ben ikinci kez anne oldum . Geçen gece post açmıştım aynı anda belimde ve karnimda ağrı oluyor diye. Aşırı fazla ağrı olmamasına rağmen pozisyon degistirdigimde geçmediği için hastaneye gitmek istedim ve düzenli sancılarım çıktı acil olarak sezaryana alındım . 2. Sezaryanim sormak istedikleriniz varsa bekliyorum 🥰