_aren işte ilçede oturuyorum buranın da büyük bir hastanesi var ama Allah affetsin okadar kötü ki bir sefer gittim doktor 5 dk baktı ultrasonda hiç bir şekilde bebeğin gelişimiyle ilgili bir şey demedi çok sinir olup cimere şikayet ettim a,kalkıp İzmir deki buca yada tepecik kadın doğuma gitsem en az 300 lira benzin parası bende o yüzden kendi doktorumda kalmaya karar verdim