Bilgiliannee Adet olmayali bugün 17. Gün sizce olma ihtimali var mı? 3. Ye kan verdim hepsi 1.20. Doktor adet söktürücü yazayım dedi ama varsa. Zarar veriyor diye okudum. Psikolojim alt üst oldu 😔
08032015 Bilgiliannee verdiğiniz kanlarda arasında fark olması gerekirdi artış olurdu 17 günde fazla canım kimyasal gebelikte geçiriyor olabilirsin zaten doktor ultrasonla muayene edip kese falan görmeye çalışmıştır içinin rahat etmesi açısından başka bir doktorada gidebilirsin
aynenkezoaynen Bilgiliannee 17 gün çok fazla olsaydı şimdiye kadar kandan belli olurdu daha fazla beklemenize gerek yok bence adet söktürücü kullanabilirsiniz doktorunuzun da dediği gibi
Bilgiliannee 08032015 Çarşamba gününe aldım randevu inşallah bı sorun yoktur. Sürekli ateş basıyor kendimi şiş hissediyorum. 4 yaşına girecek oğlum var onu doya doya alamıyorum kucağima varsa diye 😔
08032015 Bilgiliannee inşallah iyi şeyler duyarsın canım çok fazla stres yapma diyeceğim ama olmuyor bu zamanlarda anlıyorum seni allah hakkında hayırlı olanı nasip etsin inşallaah
08032015 Bilgiliannee geç döllenme olsaydı verdiğin kanlar arasında da artış olması gerekirdi ama senin dediiğine. Göre hep aynı çıkmış canım
Bilgiliannee 08032015 gittim kuzucum bugün bişey yokmuş rahim de vesaire söktürücü verdi 🙂 en azından arafta değilim var mı yok mu diye 🙂