Oziey Kızlar son 10 gün doğuma.. akıl almaz dıygular yaşıyorum korku,endişe,heyecan.. düşünsenize hayatınız bir daha eskisi gibi olmayacak.. sizlerde durum nasıl?
Rehile Oziey merhaba Sağ salim alın kucağınıza Benimde 27 temmuz sezeryan tarihim ama sanki gec gibi 39hafta oluyorum o zaman
Zezeada Oziey benimde 14 günüm kaldı hem çok heyecanlıyım hem korkuyorum hem endişeliyim hem de ne ara geçti bu kadar zaman diyorum 😵💫🤢🥵😂