semirra Saçlarım şimdiden cok beyazladı ilerisini düşünemiyorum kesin nene olurum 🙈😂gebelikte hangi sac boyasını tavsiye edersiniz?
eda5806 semirra Merhaba,inoa markasını kullanabilirsiniz amonyak oranı az,ben de henüz üç ay içindeyim dört aylıkken boyayacagim ,evet benim de beyazların çok çıktı aynaya bakmak istemiyorum 😔
semirra eda5806 ayni durumdaydı bende 4 ayda boyuyacam kendimden soğudum resmen ccok artmis beyazım eskiden aylık boyadım. teskkurler tavsiyen için.
Elifdemmr Ben 4 haftalık hamileymişim boyattığımda hemde kuaförde boyattım 3 saat galan sürdü. Çok şükür bir şey olmadı. Doktorumda diplere getirmezlerse 5. Aydan sonra izin veriyorum dedi