Kızlar 39 haftalık hamileyim doktor çatı muaynesi dedi kontrol etti açıklık yokmuş pazartesi kadar bekle dedi pazartesi tam 40 hafta olcak açıklık olmazsa sezeryan alırız dedi ama ben sezeryan istemiyorum normal doğum istiyorum beklemek istiyorum yinede gelmesse ağrı açılma falan başına böle gelen var mı ne yapmam lazım