Kızlar bebeğimin kafası 39 haftaya uyumlu çıktı. O yüzden 4 temmuz da doğum yapılacak sezaryen. Başına gelen var mı böyle bişey? Doktor sıkıntı yok sadece koca kafalı dedi. Sezaryenle alcaz mecbur orası yırtılır dedi. Korkuyorum bir yandanda hem sezaryenden hem de haftasına göre kafası büyük..