14haftalık hamileyim bugün kontrolde herşey iyi demişti ultrasona bakarken sol kasığıma cihazla iki defa vurdu. Ufak bir ağrı hissettim geçti. Eve dönerken çok şiddetli bir Ağrı hissettim on dk geçti. Sonra otururken birden kanamam geldi acil üniversitesi Hastanesi’ne sevk etti bir ara kesildi tekrar geldi doktora kanama alanı durmuş dedi tekrar olduğunda geri gel dedi. Protesgan verdi vajinadan. Çok korkuyorum. Doktor bişey de demedi tam dürüst. Kanaman olunca geleceksin kalp atışı varsa geri göndercem. Tekrar kanaman olunca geri geleceksin bitene yada kalp atışını duymayana kadar dedi. Dua edin nolur.