Doğum öncesi izinleri yaz tatiline denk gelen öğretmen anneler o izinleri doğum sonrasına aktarma ihtimalimiz yok değil mi🥲 Eylül başı seminerinde çalışabilir raporu alsak o seminer haftasını bari doğum sonrasına aktarabilir miyiz yoksa seminer öba dan diye o da mı eklenmez. Fikirlerinizi bekliyorum. Bu arada doğumum Ekim başı ya da Eylül 25den sonrası.