Kizlar herkese 29 haftafan selamlar.2 gebeligim ilk defa basima geldi plesanta ondeymis biraz risk var dedi basina boyle bisey gelen oldu mu acaba ve bu haftadan sonra bebegin hareketleriyle plesantanin yukari cikmasi mumkum mu? Simdiden tesekkur ederim