semirra bu kilo meselesini fazla takmamak gerekiyor bence.çnkü kilo işi tamamen genetik yapıyla alakalı.bir bebek ana rahmine düştüğü andan itibaren(sağlık problemi yoksa)kaç kilo doğucağı belliymiş.ben ikizlerime hamileyim çok şükür haftalarıyla uyumlu gidiyor🤲🏻🧿.27. haftamdayım bugün kontrolüm vardı buzamana kadar 10 kilo aldım ama kilolu durmuyorum.sen bebeğine yarayan şeyleri yediğin sürece az almış çok almış çokta önemli değil.kilolu bebek doğrmak sağlıklı bebek anlamına gelmiyor