Ozlemozlm 37 hafta 2 gnluk hmileyim sirt vajiam karin agrim var sabhtamdir. Kabizik hisi var bide sabahtandir bir ince beli kadar akintim gldi. Acaba dogummu olack acilede gidemiyorim altan muane edeck yine basian glen varmi
sudamlasi Ozlemozlm normal doğum esnasında zaten sürekli alttan muayene oluyo şimdi kaçsanız da nereye kadar acile gitseniz daha iyi belki önemli bi durum var bilemeyiz..
[silindi] Ozlemozlm ince beli kadar akıntı ne demek anlamadım yazınızdan pek anlasam yardımcı olurum belki ?
mucizemizibekliyoruzz Ozlemozlm doktora gitmelisiniz. Vajinal muayene çok oldum ben 2 dakika falan sürüyor hiçbir zararı da yok yani. Bu şekilde önemli bir şey varsa riske atıyorsunuz
Ozlemozlm sudamlasi bn 34 haftlikmde oldum ic kismim hlaa yaniyor o yuzn diyorim belki hla dogm degil ve acilma yok tur diye gidemiyorum ve bebegn karin cevreside iki hafta geride
[silindi] Ozlemozlm kanlı akıntıysa nişanın gelmiştir birkaç saat sonra Doğum başlar benim de öyle olmuştu