Merhabalar hanımlar benim ikinci gebeliğim 24 haftalık oldum ikili testim gayet iyi çıktı bebeğim de sağlıklı bende saglikliym (idrar yolu enfeksiyonu dışında bsey çıkmadı )hareketlerini felanda hissetiyorum fakat şöyle bsey kafama takıldı son zamanlarda karnım inanılmaz sertleşiyor resmen taş gibi oluyo bazen ortası bazen sağı bazen.solu bebeğim toplaniyor sanirim ama neden bukadar toplanio karnım niye bukadar çok sertleşiyor tecrübeli bı anne saylrm ama ilk oğlumda hiç böle bsey yasamadm o yüzden brz tedirgin oldum açıkçası çok rahatsız oluyorum artık hatta şuan bile karnım taş gibi atabilirsem bu postumun altına anlikta aticam