Cuma günü doğuma gidicem 2.kez sezeryan olup anneliği tekrar tadicam tesellinize önerilerinize ihtiyacım var çok karmaşık duygular içindeyim 1.5 yaşında kızım evde babannesiyle kalcak en çok da beni üzen şey bu nasıl ayrı kalicaz çünkü kızım şu son günler De bana aşırı düşkün olmaya başladı bugün babannesine yollarken anne anne diye merdivenlerden ağlayarak gitti 😔😔 çok zor boğazım her düşündüğümde düğümleniyo