Kızlar selam açıkçası doktorlar genel olarak doğum sürecinde toplam işte 14-15 kiloya kadar alırsanız iyi olur falan gibi konuşuyorlar. Sizlere daha ayrıntılı aylık şu kadar kilo alınmalı gibi açıklama yapıldı mı? Benim 16. Haftam 1.5 kilo almışım ve etrafımda ne yazıkki az diye çok fazla laf söyleyen oluyor. İster istemez aklıma takılınca sizlere de sormak istedim.