Kızlar geçen hafta salı günü evde test yaptım çift çizgi çıktı. Kan tahlili veremedim ama fırsat olmadı dün gece hafif lekelenmem oldu sabaha kanama oldu doktora gittim beta 11 çıktı. Test mi bozuktu ama adet mi oldum diye düşünüyorum ama o zaman beta 11 çıkmazdı diye düşünüyorum. Bilmiyorum. Yaşayan var mı?