Tugceonur Glcngn12 40 dan sonra 3 gğnde bir nst ye çağırırlar 42 de doğum yaptım ilk gebeliklerde eğer anne bebek rahat ise beklenebiliyor kendi sancın gelsin diye falan tabi bu doktoruna da baglı ben 41+7 sabahı doğuma gittim
Degisken89 41.0 da hastaneye yattım.suni sancı verildi.bebek gelmedi 41.3 de sezeryan oldum.keşke dr a deseydim bi hafta daha bekleyelim diye çünkü bebekte bende suyumda iyiydi.yani dr kontrolünüze göre iyiyseniz geç değil.
Glcngn12 Degisken89 inşallah süreç güzel ilerlerde bütün bu geç kalma korkularım yersiz kalır çok teşekkür ederim 💐