zamaneannesi80 Aysesss eşimde şimdilik bişey yok gibi bakalım çabuk atlatırım inşallah.. kan ilacı kullanıyorum ondan oldu sandım ilk çünkü daha önce de olmuştu ama ilacı bıraktığım gün düzelmiştim bu defa düzelmeyince anladım bi terslik var 🥲
Deletedmom7373700 zamaneannesi80 bir çay kaşığı Türk kahvesi 2-3 tane limon tuzu yoksa yarım limonu sık yarım çay bardağından az su ekle güzelce erit iç ishal kesiliyor
zamaneannesi80 Deletedmom7373700 teşekkür ederim canım deneyecem Türk kahvesi içmediğim için kahvem yok yarın bakarım 😌
Mouradi zamaneannesi80 İlaçla beraber bol su için ishal olunca vücut suyumuz öyle gidiyor hem halsizlik yapıyor, diğer türlü ishal için bana nar kabuğunu kaynatıp içmek fayda ediyordu :( geçmiş olsun sizede
Hayat_Recep3480 zamaneannesi80 5 aylık hamiel iken benimde başıma gelmişti aynısı sonra doktora gittim tahlil falan verdik amip olmuşsun dedi bana da bir tane antibiyotik yazdı onu içtim hemen geçti sende ilacını ihmal etme birde çok su iç bebek susuz kalmasın patatesi suda haşla ye hemen geçiyor ben böyle yaptım geçmiş olsun canım
srslmky Merhaba ben 34. Haftada geçirdim reflor ve ornicid verdi doktorum 2-3 güne geçmişti şikayetlerim kaygı etmeyin, ishale bağlı sancınız varsa kesmesi için ilacı aksatmayın yoksa rahimi tetikleyebilir demişti doktorum.
[silindi] zamaneannesi80 bu çok lanet bi hastalık sanıyorum amipli dizanteri olmuşsunuz. Ben de yıllar önce yaşamıştım günlerce geçmek bilmemişti. Mutlaka antibiyotiğini kullanın bitirin. Pirinç lapası bayağı iyi gelmişti şekerli tuzlu ishal karışımları var ondan da alın mutlaka. İçtiğiniz ve girdiğiniz suya çok çok dikkat edin. Duş alırken yutmayın sakın. Sıcak havalarda bu hastalık artıyor malesef. Bol bol market suyu için. Geçmiş olsun
zamaneannesi80 [silindi] patates yedim bende muz filan yedim.. ilaçlarımı da içtim tabiki.. şimdi az daha iyiyim çok şükür
zamaneannesi80 Hlycngz ishal su kaybı açısından sıkıntılı o yüzden ihmal etme lütfen canım.. ben ilk gün kan ilacımdan oldu sandım ilacı bıraktım ikinci gün de devam edince hemen doktora gittim
Dilekmm91 zamaneannesi80 oğlun geçen hafta amip oldu bol bol ayran icirdim patates başladık su çok icirdim ancak 1 haftada geçti
zamaneannesi80 Dilekmm91 çok geçmiş olsun sizede.. bugün daha iyiyim düne göre dün bide halsizlik vardı
Hlycngz zamaneannesi80 haklısınız bende acaba demir ilacından mı oldu dedim ama gecmiyo bol su içmeye calışıyorum cok gecmiş olsun sizede