ilaydaelcinn_1 0741 Emin misiniz 2900 olduğuna, 2090 olabilir de 3 kilo gibi bir rakamdan bahsediyorsunuz. Normal şartlarda pek mümkün değil bu çünkü, ayrıca şekeriniz olmasın.🙊
Brcnbysl Elifoz28 32+0 da 1970 di 34+0 da 2568 oldu 36 da artık 3 kg olur 😅😅 1 hafta önden gidiyor dedi doktorum fazla kilo almış benim bebiş 😅
2bebe1gebe 0741 gerçekten nasıl aldırdınız kiloyu😂benım genel bebelerim zaten 38-39da 2600 olarak doğdular buda 31+5 geçen gün gittim 1700 dü kilomuz😂
0741 2bebe1gebe sürekli ceviz ve kaşar peyniri yiyorum ballı ceviz yiyorum yoğurt çok yedim bilindik şeyler askında
ilaydaelcinn_1 0741 Arkadaşın biri 2900 mü deyince evet demişsiniz o yüzden sormak istedim öyle yazdığınızı görünce. Maşallah tabii ki her türlüsüne. 🧿