Selinhelen Merhaba sevgili anneler ve anne adayları ☺️ Aranızda sağlıkçı olan varsa danışmak istediğim bir soru var. Kayınpederim 4. evre kanser hastası ve şu an yoğun bakımda. Bilinci yerinde fakat yaşamsal fonksiyonlarının devamı için yoğun bakımda bakıyorlar ve odaya çıkma ihtimalinin az olduğunu söylüyorlar. Hep bir kız torunu olsun istemiş. Ben de bir kız bebeğe hamileyim ve ayın 28inde doğumum gerçekleşecek inşallah. Eşim bebeğimiz doğduktan sonra babama gösterebilmek için bebekle beraber yoğun bakıma ziyarete girebilir mi? Bu yeni doğmuş bir bebek için tehlike oluşturur mu? Hepinize şimdiden teşekkür ederim🥰
Tugce3441 Selinhelen giremezsın ben hamıleyken babam kalp krızı gecırdı giremedım almıyorlar doktorlar orda yatan tek senın baban degıl demıstı doktor bır sürü hasta var onun yerıne telefon verıp görüntülü konuşmuştuk
caglanigar Merhaba çok geçmiş olsun. Ben hemşireyim. Bebeğe izin vereceklerini zannetmiyorum. Eğer onlar verse bile sen verme çünkü hastane özellikle yoğun bakım enfeksiyonları çok tehlikeli. Fotoğraf, video falan göstermekle yetinmeniz gerekir bence.
Tugce3441 Selinhelen çocuğunu riske atma derım hem orası enfeksıyonlu olabılır sende amelıyatlı olacaksın dıkkat etmen gerek en guzelı telefonla görüntülü konuşmak 🥰
Selinhelen Tugce3441 Haklısın aslında ben yoğun bakımın daha steril bir ortam olabileceğini düşünmüştüm ama riskli tabi. Bu riske gerek yok artık görüntülü konuşacağız☺️