cisem30 26.haftada beta hgc testi yaptirdim degerim yuksek cikti normal olmasi gereken araliklarin disinda kotu bideymi bu
Taricat cisem30 herkeste farklı oluyor doğuma yaklasmissin artık kız beta hcg lik neyin kalmış sanki belli ki sağlıklı gebelik işte . O değerlerin yüksekliği herkeste değişik oluyor
cisem30 Taricat yuksekligi down sendromu belirtisi falan yaziyrda detayliya bile grdim cktim yaniii kafami karstrdi sdce
Taricat cisem30 Yok canım beta ile alakası yok onun internette yalan yanlış şeyler yazıyor inanma hiç Allah’ın izniyle birşey yoktur down sendromuna ikili testte bakılıyor onun testi farklı yani