Yagmurrr_ Kızlar ayaklarım ödem den sisti ayakkabı giyemeyecegim spor rahat bi terlik onerilerinizi bekliyorum
Fulyain Yagmurrr_ skechers al bence benimde ayaklarım şişti altında kalpli şekli var aldığım ayakkabının o çok rahat