cisem30 kanama sancı olmadigi sürece normal.canim araara oluyor jboyle şeyler rahim büyüyor belki de 3ncu trimestre geçiyoruz sonuç ta kramp falanda normal karnımda oluyor yatarken dönerken sağa sola oluyor oda normal cnm yeterli kanama ve doğum sancısı olmasın zaten onlar ağır şeyler