Kızlar hangi magnezyum hapını kullanıyorsunuz???
Sdt3456 ben Velbon kullanıyorum içerisinde kalsiyum magnezyum ve vitamin d3 var
Sdt3456 ostocare kullanıyordum hap içmeyi sevmediğim için suda eritmeli birşey verdiler
Magosit
Osteocare
Efermag