Ozlemm71 Merhaba 26 haftalık gebeym 2 haftadr bazen kızım bi tarafa toplanıyor karnımda sertlik oluyor zaman zaman. Bu ilacın faydası olurmu nasıl kullanıyosunuz. Doktorum olağan şeyler bunlar dedi ama birde sizlerden fikir almak istiyorum