Fatma-onal Htce1 bende medicale gidiyordum ama doğum ücretleri çok artttığı için arayış içindeyim forum yaşamla anlaşması yok çalıştığım kurumun malesef yoksa o hastanede güzel 🥲
Fatma-onal Htce1 13000 sezeryan ama ben özel sağlık sigortalıyım ondan bu fiyat sgklılar 7-8 bin civarı sen hangi doktora gidiyorsun doğum ne kadar bilgin var mı
Htce1 Fatma-onal Mersin dimi burası bizim bildiğimiz Mersin 😂 ben şok. Valla canım ben Gülay Özdemir’e gidiyorum memnunum en son 4000 TL idi bunu duyduğum iyi oldu yarın kontrolüm var tekrar bir görüşeyim 😅
Fatma-onal Htce1 aynen bu ücretler gerçekten çok fazla olmadı kurumumla konuşup bende o hastane de devam edebilirim rica etsem ücreti öğrenip bana da bilgi verebilir misin yarın sgk lı olmayan kişiler için
eceyesilot_63 Fatma-onal Medical Park hastanesi demi gittiğiniz orda detaylı ultrason var mı acaba siz yaptırdınız mı ücreti falan biliyor musunuz
Fatma-onal eceyesilot_63 ben Mersin’de yaşamıyorum ama doğumu orda yapıcam Ahmet Yıldızbakan doktorum detaylıya istanbulda girdim 1250 lira ödedim medicalde yapan doktor var mıdır bilmiyorum çağrı merkezini arayın isterseniz ☺️