pastel11 Melos90 benimde aynı bebeğim makat pozisyonda oldugu için ayakları aşağıda o yüzden doktorumda orada hissedebilirsin korkma dedi 27. Haftadayım bende
Melos90 pastel11 ohh rahatladım tam aşağıda hareket edince bı tuaf oluyorum böyle ilginç gidikliyoo gibi
pastel11 Melos90 doktorla konusmadan bende cok tedirgin olmustum canım ama bebeğin pozisyonundan dolayıymıs sende yine bi doktoruna sorarsın için rahatlar 😊
Melos90 pastel11 şu an doktoruma da gidemiyorum bir aylığına köye geldim burdan sorunca aynı sorunlarla karşılaşınca içim rahatliyo 🤗