Sevgili anneler, anne adayları 35+3 teyim. Şu son 2 gündür idrarımda yanma, sürekli idrara çıkma isteği tam boşaltamamışım gibi ağrılar çekiyorum. Birde üzerine koku durumu yaşamaya başladım. Muhtemelen enfeksiyon kaptım. Yarında doktora gidicem idrar tahlili falan isteyecektir.Günde kaç kez çamaşır degistiyorum saymıyorum bile. Bol suda iciyorum ama yinede dışarıda zorda kaldıkca giriyorum. Bu tarz durumlar yaşayan varmı. Doktor antibiyotik tedavisi verebiliyormu