AhmetVeMustafa Beta HCG değeri cumartesi 608 çıkmıştı bugün 1735 buna göre kaç haftalık gebelik oluyor
2Bebek1Anne AhmetVeMustafa değere göre değil de haftalığı ultrasondan belli oluyor die biliyorum kontrolünüz ne zaman
Ozde123 AhmetVeMustafa son adet tarihinin ilk gününden hesaplanıyor beta hcg değeriyle alakası yok kuzum 16mayısa göre 5+1 günlük oluyorsun 2 hafta sonra filan kadın doğuma git kalbini de duyarsın inşallah
Talihimyokbahtimkara AhmetVeMustafa 5 haftalık miniğiniz rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🙏🏻
Talihimyokbahtimkara Ozde123 1 hafta sonra gitmesi yeterli betasıda yüksek 6. Haftada karından bebeği görüp kalp atışını duyarsınız inşallah 🥰
2Bebek1Anne AhmetVeMustafa güzel haberler al inşallah 🙏🏻 Uygulamada son adete göre kaç haftalık yazıyor mesela benm 500 beta da 5+3 yazıyordu 🤷🏼♀️
Haticek0636 Merhaba, 17 Mayıs son adet tarihim 15.06.2022 de beta değerim 155 çıkmıştı. 25.06.2022 de doktora gideceğim belki kesesini görürüm diye. Adetim çok düzensizdi benim 1 yılın sonunda ben de çift çizgiyi gördüm çok heyecanlıyım :)
AhmetVeMustafa Haticek0636 Haticek0636 bu benim 4 gebeliğim 2 di düşüktü 1 oğlum var 4 yaşında 2 düşükten sonra böyle bir şey olunca heyecanlandım ben de inşallah herşey gönlümüzce olur 😊
2Bebek1Anne AhmetVeMustafa anladım mesela ben 9 haftamın basında gittimde bana 8 haftalık 9 olucak demişti bende tam 9 hesaba göre dedim de geriden gelebilir sıkıntı yok demişti doktorum